Kärt återseende

Hej våra fina läsare <3
 
Japp, då är första praktik dagen över. Jag har haft riktigt kul och har varit med och planerat lektioner så de va nyttigt verkligen. Bland annat fick jag longera Tiptop, han sätts nu igång efter en vila på ett par månader. Han blev opererad i munnen, och de har tagit lite tid innan han läkt klart och så.. Men nu är han iaf påväg tillbaka :) Jag hade på pessoa selen och han skötte sig riktigt fint! Tiptop är en häst som alla hoppryttare kanske inte skulle vilja ta sig an, men jag är en av dom få. Jag har, pga utbildnings syfte för klubben, tävlat denna prick en del förra och förr förra året. Vi har ett par placeringar i bagaget varav en 2:a plats i 110 debuten! Tiptop hoppar faktiskt riktigt fint, och de har varit så himla kul att få chansen att sitta på denna stora men smidiga klump. Så jag tackade ju såklart inte nej till att få motionera honom lite nu under de 3 kommande veckorna.
 
Förutom att longera finaste prick så red jag även en annan klubbhäst, Indianella. Hon har varit bråkig och konstig på lektion de sista. Så nu har hon mest gått med ridläraren och få de lite lugnare. Men idag satte vi lite mer press på henne, och hon löste de faktiskt riktigt bra :) De var kul att sitta på henne igen. Jag var med och provred henne för ett par år sen, men har faktiskt inte ridit henne sedan dess.
 
 
 
Detta var lite om min dag. Jag är ledsen för den kassa uppdateringen från min sida :( Linnea skällde på mig, men min app har inte funkat på telefonen och jag slutade jobba klockan 9 ikväll så har inte haft tillgång till dator förrän nu senare på kvällen.
 
 
Kan ju meddela att de kommer komma upp ett spektakulärt inlägg här till morgonen, vilket ni inte vill missa. Ni kommer idiot förklara mig, som redan så många andra har gjort.....
 
 
Ta hand om er,
 
 
Detta är från framhoppningen till 110 debuten!
Här har ni söta Indianella!

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: