Lyckligaste tjejen på jorden

 
Visste ni alla där ute, att jag är fruktansvärt lycklig?
Fått värsta ruset genom kroppen, tack vare gårdagen skulle jag gissa på.. 
Idag gick swagriders 3 på sommarlov, för imorgon är sista dagen för oss men jag är på student till min älskade broder. 
Och som sagt, denna veckan har jag saker att göra varenda dag.
Väntar ett viktigt samtal också. Går det vägen avslöjar jag hela historian här inom kort!
 
Men som jag nämnde tidigare, jag skulle kunna visa hela världen hur glad och lycklig jag är nu, och hur fantastiskt bra jag mår på insidan. Och det är då tusan inget jag tänker hålla inne för mig själv, JAG MÅR BRAAAA FÖRTUSAAAAAAN :D
 
Jag trodde jag var lycklig på insidan utan dig, men ack så fel man kan känna..
 
Postat av: sonny

hej va med och tävla om en header från Anna form på min bloggen

2013-06-06, 01:25:14 - URL: http://sonnyandersson.horseworld.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: