Gymnasieåret nummer två - Dingle

 
Godmorgon bloggen. 
Idag börjar gymnasieåret nummer två med mina två bästa swagriders. 
För 365 dagar sedan visste jag aldrig hur dagarna framöver skulle se ut eller vilka människor jag skulle få träffa. 
Jag började en helt ny skola, en ny livsstil till och med. 
Jag kommer aldrig ångra mitt val till gymnasiet, jag hamnade verkligen rätt. 
Jag tänkte dela med mig utav ett härligt gäng med bilder från första tiden av gymnasiet där jag och mina två swagriders träffades och vad vi har delat hösten 2012 till våren 2013. 
 
Standard med ridkläder på tåget
 Fest i bästa traktorn
 Jag och Elof sammarbetade bra den där gången vi skulle fästa någonting på trakotrn. Vi var väldigt "glada" efteråt..
 
Thure & Elof, de e då de händer
Även lilla Thure har sina dagar
 Älskade Johan får skylla sig själv när hon varje mattelektion skulle ta min iphone..
 Ingen kommentar..
 Två einsteins i ett och samma nötskal på mattelektionen
Mmh...
 Turkar <3
 Älsklingar
 Hur sött??
Puddingar 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: