Sommarbilder 2013

 
Bjuder på en del bilder från starten av sommaren fram till idag!
 
Jag och Elof började med fest i Grebbestad. Den natten alltså..
 Det spårade ganska väl, men vi hade kul!!!
 Galna brudar..
Jag firade Midsommarafton hos en gammal klasskamrat tillsammans med massa andra goa vänner. Denna natten bjöds med tårar och skratt. Galet!!
 Galet glad brud
Varenda dag har jag varit och pussat på min nya stjärhäst 
 Jag och en utav mina bättre vänner, Andrea, tillbringade många eftermiddagar på afterbeachen. Jösses vilka galna kvällar på Macri efteråt!
 Vackra barn
 Gjorde mitt sista ridpass på min pärla.. Rider inte Hot Shot längre!
 Varenda dag i Augusti har jag tillbringat hos min pojkvän <3
 Carnevalen 2013 <3
Afterbeachen <3
 Bild från förra veckan med min bästa vän 
 Min gose
 Jag har precis börjat hårdträna mig själv. Både för att bli 
stakare och få bra kondition, men också för att känna mig frisk och sund i kroppen, tillsammans med bra mat.
 
  MAT <3
 
 
Postat av: Sanna :)

Haahhahahah första bilderna....

Svar: Visst är vi vackra<3
swagriders.blogg.se

2013-08-17, 16:32:59 -

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: