Hej alla nya och gamla läsare!

Kul att så många hittat hit igen!
 
 
 
Sitter just nu i min säng och ska snart krypa ner i sängen bredvid min älskade... JULLE! Som ett brev på posten så kommer Julia att börja med oss på Dingle. Vi var på skolan i Fredags och skrev in henne, very fun!! Så henne kommer ni nog få höra om här på bloggen ibland.
 
Sommaren har gått så himla snabbt.. Har träffat både Linnea & Jasmine på lovet, men det känns tungt i hjärtat för det är en jävla lång tid ifrån varandra nu ändå. På bara ett år har vi klickat så himla bra, mina swagbrudar och jag. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord, och vi har alltid lika kul. Kärlek till er! Som sagt är det back to reality imorrn, ska faktiskt bli skönt. Återstår att se vad 2an i gymnasiet har att komma med. Men med vårat Swag-gäng så klarar vi oss genom allt!
 
 
Nu har Julia duschat (Jennianne, läs: DUUUSSSSSSCH) klart och vi ska nu göra ett försök till att sova. Jag kommer inom dom närmsta dagarna att göra en summering av sommaren så ni får se vad jag hittat på.
 
 
Vi hörs imorgon, då live uppdatering med swagbrudarna! Puuuuusss
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: