Bombar med matbilder

 
Torsdag, och jag vaknade inte speciellt pigg.
Tanken var att jag skulle släpa mig till skolan idag, eftersom vi egentligen ade nationellt prov i svenska idag.
Men har man magsjuka och spytt 5 gånger, varav den sjätte var i morse så får gränsen gå någonstans där. 
Jag är inte den som älskar att vara i skolan, men att vara sjuk och missa saker i skolan skapar kaos och panik i mitt huvud. Jag ligger hellre två mil framför alla i klassen än två mil bakom, hehe..
 
Som ni  förstår har min förmiddag spenderats i soffan här hemma. Tråkigt, men vad kan jag göra när energin inte finns någonstans? Och jag som ÄLSKAR mat, har knappt ätit någonting på tre dagar så är helt omställd liksom. Jag vill kunna äta som en normal människa, men är så sjukt rädd för att de ska komma upp. JOBBIGT just nu, haha :(
 
Dedär fick jag i mig igår...
 
Jag vill kunna äta allt sånthär igen
 
SNACKA OM ATT JAG ÄLSKAR MAT  OCH ATT TA KORT PÅ ALLT JAG ÄTER OCH NU BLEV JAG VÄLDIGT SUGEN PÅ TACOS! PUSS OCH KRAM LINNEEAAAAAAAAAA
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: