Challe är inte vid min ägo

 
Aldrig i mitt liv att jag har känt sådan smärta inom mig som i Lördags. Hjärtat skärders verkligen upp och tårar sprutade hej villt. 
När jag för sista gången lastade på honom på deras transport ville jag helst av allt ta med honom ut därifrån och springa och gömma mig. Det finns inget som är så hemskt som att behöva skiljas från sin bästa vän. Känslan och tanken av att inte kunna få se honom varje dag, eller kunna få pussa på honom.. Det gör verkligen ont i mig. 
Trots allt så vet jag att Challe fått hamna i goda händer ännu en gång. Hans nuvarande ägare är mer än perfekt för honom, de kommer lyckas i framtiden. När hon har ridit in sig på Challe, kommer detta ekipage bli oslagbara.
Jag ser på bilder och filmer som de skickat att Challe är trygg, och det var det viktigaste för mig att se honom så lugn med henne. 
Jag är så otroligt glad, men ändå lider jag av smärtan ♥
 
 
Du är lycklig nu 
 
/ Linnea
Postat av: sonny

Grym blogg och snygg häst . kolal gärna min :D

2013-04-29, 20:45:51 -
Postat av: Sara Fryk

<3

2013-05-01, 16:39:53 - URL: http://sarafryk.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: