Hektisk vecka

 
Hektisk vecka för min del #3
 
Måndag - Ledig från skolan, red min Challe
 
Tisdag - Skola till 12. Tar tåget hem och åker ut till Challe. Förbereder en kommande dag i Scandi. Plugg på kvällen.
 
Onsdag - Nationellt prov. 12,15 rullar jag till Scandinavium med mina två bitches och några andra goa människor från skolan. Kollar clinic på kvällen och har det trevligt. Hemma sent antar jag.
 
Torsdag - Nationellt prov. 12.00 hämtar mamma mig i skolan så rullar vi ner till Scandinavium. Pluggar lite i bilen påväg ner. Hemma sent.
 
Fredag - Upp tidigt för avfärd mot Åby. Sedan upptaget hela dagen ända tills sängdags!
 
Lördag - Hemlig dag. Ska mitt upp i allt till min goda vän, Hot Shot för ett ridpass ♥
 
Söndag - 07.00 rullar jag och mamma mot Scandinavium. Världscupen väntar och annat roligt skall inskaffas. En mysdag jag ser fram emot. 
 
Låter nog inte så farligt, men har verkligen prioriterat varenda del. Veckor som dessa är jag glad att jag inte har en pojkvän som jag även måste ta hänsyn till, haha okänslig jag va där.. 
Är väldigt mycket mera jag ska göra denna veckan, som jag tyvärr inte kan skriva ut till er..
 
Hoppas ni får en fin vecka!
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: