The Spain

Hej på er fina läsare!

Vi har de riktigt gött och lever livet fullt ut. YOLO har bytt namn till YOBO.. = YouOnlyBadOnce.


Dock brände jag och Julia oss första dagen.. Va så himla varmt och vi sola och bada hela dagen så vi har inte kunnat va i solen sen dess. Så vi planerade att sola idag- såklart är de mulet.. Blir så trött! Dagarna innan har varit typ 30+. Men men. Hoppas på bättre väder de sista dagarna som är kvar. Hotellet är grymt bra, riktigt stort. Får erkänna att de är lite svårt att hitta hem på kvällarna..

Vi är stammisar på klubbarna häromkring och efter 4 fartfyllda nätter på bl.a. Grabbarna Grus så ska vi ta de lugnt nu ikväll. Vilken skillnad de är på fest här och hemma, måste få med mig mina swagisar hit, hade passat som handen i handsken :D finns massa svenskar här som vi har blivit bra vänner med och som vi röjer runt med på nätterna. Inte mycket sömn här inte!

Annars mår mina fina pollar bra där hemma! Jenny rider prinsessan vilket ska gå bra, vet inte om hon ljuger men ;) Sessusen är så snäll så de ska nog inte vara några problem.. :) Akleja jobbar med att så snart som möjligt komma i vagn, som jag längtar efter! Så himla nyttigt för dom.

Juste, de är så himla dåligt internet här, får sitta i receptionen blick stilla så funkar de, därav den kassa uppdateringen. De blir ju heller inte bättre av att blogg.se appen typ aldrig funkar..


Ta hand om er! Kramar Elof aka swag#2


Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: