Vecka 18

Denna veckan är hur chill och bra som helst för mig.
Här nedan ser ni veckans schema!
 
Måndag - Som alla andra måndagar, så är jag ledig och det är ju bara stort love! Pappa och jag slog på stor idag och hade en riktigt mysig dag tillsammans. Började med en bra lunch på ett café och därefter åkte vi spontant in till Nordby Shoppningcenter. Jag eller pappa hade inte tänkt åka dit men ingen har varit där på år och dar. Vi skulle ingenting ha, men pappa skämde bort mig, som alltid. Haha en as snygg skinnjacka köpte han till mig, ett par nya pilotbrillor och godis. Sedan lite annat också. Bild på jackan kommer tomorrowwwww! 
 
Tisdag - Imorgon är jag också ledig. Tanken är att jag och pappa ska åka till badhuset för lite motion, om han är hemma. Annars ska jag ut och springa i stormen. Visste ni förresten att jag va ute och sprang 3 gånger förra veckan? Mitt mål är att jag ska kunna springa 5 gånger i veckan. Det gäller att planera och få tid till det! 
Sedan så är det ju VALBORG imorgon, och jag vill va med mina vänner för att ha kul! 
 
Onsdag - Japp, ännu en dag som jag är ledig. Första maj och jag har två hoppträningar som väntar. Hot Shot och Impala skall hoppas. Sedan blir det plugg.
 
Torsdag - Skolan fram till 4, därefter åker jag hem och vet inte vad jag gör. Springa kanske?
 
Fredag - Skola fram till tjugo över 2, därefter tänkte jag stanna kvar på skolan och eventuellt sova över. Förklarningen finner ni nedan.
 
Lördag - Vi har öppet hus på skolan och det är skolmästerskap nere i stallet. Jag ska hjälpa Amanda att vinna körningen med hennes coola fjordning. Anledningen till att jag ska sova på skolan är för jag ska slippa åka fram och tillbaka tidigt på Lördag och för att ingen ska behöva köra mig in. 
 
Söndag - Tävling med min stjärna - Hot Shot! 105 & 110cm väntar på ossss! VI E FIT FOR FIGHT
 
MIN POJKE DÄR OVAN <3

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: