Vilat från bloggen - swagrider 3

 
Hej hej hej, hemskt mycket hej!
Nu va det längesedan, och vet ni varför?
Jag glömde inloggningen till bloggen... Bra ursäkt va? Även om jag har två bloggkollegor till hjälp så va jag envis nog att jag skulle komma på inloggningen själv.
 
Nej men allvarligt talat, jag har haft fullt upp OCH glömt inloggningen.
Mycket i mitt liv har hänt på två veckor därav min frånvaro. Kommer vara tufft för mig ett tag nu och framöver, behöver positiva människor omkring mig och som ger mig stöd, därför får bloggen hamna längst ner på min lista. 
 
På tal om något helt annat så jobbar vi på den nya headern. Bloggdesignen är klar by Jasmine men vi ska bara fixa en bild till headern så PANG EN NY FRÄSCH BLOGG!
 
Va det något ni ville? Fråga dåååå eller säg till.
Btw, jag e sjuk..
 
Kram kram, Linnea :)
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: