BETE / INRIDNING / TILLRIDNING osv

Nu är de såhär, vi har stall, bete, tid och lust att kunna ta hem lite extra hästar i sommar. Känner/vet ni någon som vill ha bete eller så till sin häst så finns jag. Jag kan erbjuda koll flera gånger om dagen, kan även erbjuda att jag rider, kör eller motionerar den på något sätt om man vill de. Kan även ta emot inridningar! :)

 

Jag har ridit sedan jag var liten. Utbildade och tävlade själv min ponny upp till FEI dressyr och LB-LA hoppning, ridit in våra unghästar, tävlat och ridit andra hästar till både försäljning och tillridning, bla. Jag har även tävlat en del på häst också, och nu äger jag min första egna storhäst som jag håller på att utbilda i både dressyr och hoppning.

 

Om ni vet någon intresserad så hör gärna av er, [email protected].

 

 

 


Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: