Döljer Jasmine något?

 
Igår, 11 februari, lade Jasmine upp ett inlägg med en bild vars text va såhär " I'm not even on drugs. I'm just wierd."
Och eftersom jag vet hur Jasmine kan vara, så fick jag lite tid över till att kolla igenom hennes bilder på facebook.
Jag hittade då några bilder där jag tyckte Jasmine såg lite...ja vad ska man säga? borta? påverkad?
Frågan är egentligen om Jasmine döljer något för både mig och Elof OCH våra trogna läsare. Vad tror ni egentligen? Ta en blick på dessa:
 
 
Frågan är vad hon håller på med. Vad tror ni? Jag kan inte sätta ord på vad jag tror...
 
Postat av: LinnJ

hahaha!

2013-02-12, 18:56:59 - URL: http://linnj.blogg.se
Postat av: Elin

Haha, jag tror definitivt att hon går på något½

2013-02-12, 20:02:43 -

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: