Fredag eftermiddag aka #3

 
Tillbaka till bloggen efter några timmars uppehåll från min sida!
 
Fredag idag och jag var uppe med tuppen. Trots att jag har lov denna veckan valde jag att åka till min praktik idag. Hjälpte min handledare med stallet och därefter red jag hennes fina fyraåring Impala. Tre hinder fick han ta sig över idag. Det är kul med unghästar! Fick till ett par otroligt fina språng på en oxer där vi kom prefekt och ryggen sköt han upp som en kanonkula och vilken teknik den killen har, Wow! 
Lille Ulf som vi håller på att rida in var duktig idag, även om jag flög av två gånger.
 

Annars så får jag se vart jag hamnar denna fredagen. Tror jag hamnar hemma i min säng, känner mig helt slut i kroppen efter att ha varit utomhus i 6 timmar. 
Är det något speciellt ni önskar läsa?
 
Kram
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: