Gokväll

Hej hopp! Hoppas ni mår fint, alla våra nya läsare! Tack för dom fina kommentarerna, de värmer. Kul att så många redan hittat hit :D men jag har en fråga till er: vad vill ni läsa om? Jag gör allt för att ni ska vara nöjda- så kom med förslag nu :)
Tänkte att jag ju faktiskt kunde beskriva mig och mina hästar lite nu. Även att Jasmine gjorde en väldigt fin och berörande inlägg om mig här tidigare idag. Får la erkänna att de stämde rätt bra.. Love ya Sassa!
Jag är då en av oss swagbrudar, som fyller 17 år om sisådär 60 dagar. Jag bor på vår underbart fina västkust ö Smögen. Jag försöker ta vara på varje dag så gott jag kan, allt kan förändras så snabbt. Så jag gör allt för att hinna med så mycket som bara går i mitt liv. Förutom att vara i skolan eller spendera tid med mina fina vänner så sitter jag ofta på 4 benta djur, så kallade hästar. Min namnteckning står som ägare på en häst, vid namn Heaven Hill. Hon är en fin liten häst på dryga 160 cm. Hon fyller till sommaren 9 år och och hon är tänk att jag ska hoppa mest med. Denna fina Prinsessa är dock väldigt svår, så tiden får utvisa hur de går för oss. Ingen dag är den andra lik med den hästen!
Min (min låtsatsmammas..) andra polle är ett murmeldjur på dryga 140 cm, denna dam är också 9 år i år. Namnet är Akleja och hon är av rasen, fjording. Hör och häpna- jag har ett fullblod och en fjording. Kanske inte världens vanligaste kombo, men dom är mina små älsklingar och jag gillar dom båda skarpt. Akleja hoppar gudomligt och skickar mig ofta ur sadeln då hon hoppar sånna klockrena språng! Så jag har fina hästar i min närhet. Vi har även ett par andra hästar, men dom kommer inte nämnas så mycket här så jag känner att dom inte får någon presentation.. ;) men här har ni lite om mig och mina swagdjur iaf! Jag hoppas ni har lite mer koll på mig nu, och jag ber er berätta va ni vill läsa om :* nu ska jag glo lite på tv tänkte jag. Ha de så jävla gott nu och glöm förfan inte: YOLO!
Swagbruden Elof hälsar er en fortsatt trevlig helg. Puss


Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: