hatar rubrikeeeeeeer

Sista praktik veckaaaan! Sedan väntas en veckas LEDIGHET!!!!  Ska bli både skönt och inte skönt.. Blir ju tillbaka till skolan sen, vilket inte är så jääätekul kanske.. Men får äääääääääääääääntligen träffa mina swagisar igen<3 De har och är väldigt bra på praktiken också, men jag kan redan allt och de blir då lite segt.. Men jaja, de blir nog bra. Dagen innan vi börjar skolan igen så flyttas även Prinsessan hem till oss här hemma. Ska bli riktigt jävla skönt faktiskt. Förhoppningsvis kommer jag få lite mer tid också, de är rätt högt värdesatt känner jag. Min nuvarande vardag är stress, stress & Stress.
 
Nu ska jag åka till stallet, och pussa och fixa allt med min älskade Prinsessa<3
 
vi hörs senare, jao.
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: