Hur hittade ni hit?

Hej alla fina swag-barn.
 
 
Jag har några frågor till er... Hur hittade ni hit? Rider ni? Isf vad, hopp, dressyr? Vart bor ni? Vad vill ni läsa om?
Hade varit himla kul att få lite svar på dehär. Speciellt första och sista frågan! :D Så snälla rara, lägg ner ½ minut på att besvara dom så jag och mina swagbrudar blir nöjdaaa!
Tack för ni besvarat<3
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Veronica

Jasmin länkade på facebook haha.
Gillar bloggen som den är nu typ roliga inlägg.

2013-02-12, 19:10:18 - URL: http://veronicahansson.blogg.se
Postat av: En grymt swagig brud!

TJA TJA BLOGGEN!
Här med välkomnar jag mig själv till denna asgrymmiga blogg. Jag tänkte tillfredsställa vackra, söta Elof, som NÄSTAN bor PÅ Smögen, med att besvara alla hennes frågor här i livet.
1. Jag hittade hit genom att jag hittade en länk via en grupp på facebook. Tänker dock inte nämna namnet på gruppen, då det är ganska förnedrande. Dessutom är den faktiskt hemlig.
2. ABSOLUT! KLART SOM FAN ATT JAG RIDER!
Jag rider regelbundet på min URGULLIGA shettis, Sessan, som är 94 cm. vi hoppar 2m. i höjdhopp och 5m. i längd, vilket vi båda är FRUKTansvärt nöjda med.
Dressyr är inte riktigt min grej. Inte sessans heller för den delen. sist gång vi provade fick vi IG. pinsamt...
3. Vart jag bor är sekretess belagt eftersom jag har vart tillsammans med en kändis ryttare och är därför GANSKAAA känd, just syin'n.
4. Jag skulle vilja läsa ALLT om erat sexliv. det tycker jag verkar himla intressant. Jag har ju bland annat läst att du brukar gå på vilda fester med snygga killar. Särskilt en snygg kille... med blont assexigt hår... och vältränad kropp...

Kiss Kissie, kisse, kisse, katt mjao! XOXO!

2013-02-12, 19:36:08 -

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: