Jag är så ledsen.. :'(

Hej på er alla fina brudar & pöjkar!
 
Vill börja med att säga förlåt. Jag hinner inte blogga nu när jag har fullt upp på praktiken och fullt upp med mina egna hästar... :/ De blir ju heller inte bättre av att blogg.se appen fortfarande är helt kaos för mig. Men men, jag försöker så gott jag kan, och hoppas ni har överseende med de, och fortsätter vara en trogen swagrider <3
 
 
Idag på praktiken har jag haft en stor roll i lektionerna. Hoppspecial x3 var de ikväll :) då kände jag mig hemma :D jag var grymt duktig och satte ihop en bana (såklart målad i paint..) som faktiskt blev riktigt bra tyckte jag! Jag hade sedan dom 2 första grupperna, iaf en stor del av lektionen. När sista gruppen va, så gick jag in i stallet och fortsatte min arbete med frisering av hästarna. Dom blev snygga och ser nu lite mer representabla ut.. ;) Tiptop fick vila idag, men imorrn är de att gå på linan igen och på fredag tyckte Liz att jag kunde rida honom, nostalgiiiii. <3 Så de har varit en lugn dag, men de har varit riktigt kul och jag har lärt mig mycket. Skönt!
 
Måste också berätta att min finaste Prinsessa skötte sig så himla bra på tömmen förut, min lilla pärla.
 
 
PUSS PÅ ER
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: