Jag lever

 
Hola senoritas!
Swagrider dos tres lever för fullt, hinner ju knappt med bloggen nu när jag har fullt upp på praktiken.
Jag trivs som fisken i vattnet och har superkul och är igång flera timmar under dagen. 
Igår va jag med på två lektioner och red därefter i den sista lektionen på min egna ponny. 
Han skötte sig kalasbra, va superfin och hoppa kanon, superkul!!!
 
Idag hade vi inga lektioner så idag fick jag hänga på lilla Ulf som blir fyra i år och rida Impala som är fyra i år. Därefter red jag en storhäst ut i skogen med min handledare. 
 
Nu ikväll har jag ridit storhästen jag rider några dagar i veckan, Hot Shot. 
Vi laddar för fullt till våran första tävling ihop som går i Mars, vilket också är min storhästdebut :)
 
Jag är ledsen för sämst uppdatering från min sida idag, men ni lever med det! 
 
Postat av: Jessika

Vart praktiserar du? :)
Då ses vi på Marshoppet, kul! :)

Svar: Jag praktiserar hos VM Hästverksamhet på Kärra :)Ja vad kul! Då ses vi där :D
swagriders.blogg.se

2013-02-13, 20:45:57 - URL: http://www.jessikaung.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: