Kaos, stackars djur..

Jag är ledsen för att jag inte bloggade igår, men jag va på klinik med 2 hästar som vart med om transportolyckan- som ni säkert hört om..

De va iaf som så att min finaste Jullebull ringer mig chockad i söndagskväll och säger att hennes häst (som är utlånad) voltat med en transport... Hon och en häst till hade vart på tävling när dom på vägen hem fick sladd och på något vänster krängs transporten av från bilen och voltar ner i diket, och landar på taket, men två hästar i.

Jag orkar inte berätta om själva olyckan nu, men allt har gått bra! Hästarna har haft en sådan änglavakt så de är sjukt.... Dom trodde först dom skulle va tvungna och avliva dom båda för de såg verkligen inte bra ut.. Men, miraklet hände och nu är båda hästarna röntgade och checkade av veterinärer. Dom klarade sig med svullet ben, skär sår, skavsår osv.. Men vilket tur dom haft, helt jävla sjukt.


Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: