Linnea tittar in

 
Hej håå swagiga bloggen!
 
Jag är då swagbruden nummer tre på denna blogg. Mitt namn är Linnea och jag har självklart också en ponny som jag rider och tävlar. Tänkte göra ett inlägg om honom i morgon när jag har tid. Jag bor inte så långt ifrån denna lilla skola men mer än så säger jag inte. Jag är 16år, fyller 17 till hösten. Hoppas ni gillar mina inlägg !!
 
 
Just nu sitter jag i ett rum på våran skola med två andra härliga brudar. Jag har "jouren" och Jasmine har redan dragit upp vad jouren innebär så jag tänker inte förklara. 
I alla fall så kan bloggningen för min del denna helg vara lite seg eftersom jag mestadels är nere i stallet på skolan och slavar där.
 
Nu har jag också tittat in på swagbloggen och kommer förhoppningsvis vara duktig med att uppdatera !
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: