Lördag, vilken swagdag

 
Vaknar upp idag med en hel del saker som skall göras.
 
♥ 11.00 skall Challe klippas hos Hot Shot. Även Hot Shot skall det klippas till en swagfrisyr på. 
 
♥ Challe ska longeras med pessoaselen efter sin klippning i paddocken. Därefter ska han få sig en dusch med varmvatten för att bli ren och fin.
 
♥ När jag kommer hem från stallet blir det lite läxplugg. Ni vet, jag är bloggens pluggbrud. Ett engelskaarbete ska vara inne senast på Måndag och jag har knappt börjat. Vad hände där egentligen??
 
Sen så får jag se vad som händer på kvällen om jag åker till någon kompis eller stannar hemma eller vart jag tar vägen. Jag har inga planer på Lördag kväll förutom att jag behöver sova mellan Lördag och Söndag då jag med min familj ska iväg tidigt som satan på Söndagmorgon för att åka och hälsa på ytterligare en familjemedlem. Någon som kan gissa vad detta kan vara?
 
♥ Hoppas ni får en trevlig Lördag med extra mycket S.W.A.G ♥
 
(kände att de va massa SWAG i bilden ovan)
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: