Lördagen utan gränser! TAGGA LIVET

EN FRUKTANSVÄRT GLAD, SWAGIG BRUD SKRIVER NU DETTA INLÄGG! :D
 
 
Hej på er!
 
Denna efterlängtade Lördag är finally här. Lite planer för dagen är:
 
* Övningsköra stoooora läskiga bilen med my daddyboi. *Rida Bert, hoppa Prinsessan & Akleja *Fixa ordning stallet *skapa kaos *Leva livet *Carpe Diem som de så vackert heter.
 
Vi får hoppas att Jenny eller någon kan va så himla göllig och filma när jag hoppar med hästarna. De hade vart fine, så kan ni få se också ju :D Annars har jag inte så mycket planerat faktiskt. Jo, jag måste ju ut till min älskade ö, Smögen! Ska kika genom köpekontrakt och så. Sedan år vi se vad kvällen har att erbjuda :) förhoppningsvis något skoj.
 
 
WOOP WOOP, TAGGA LÖRDAG!
 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: