Min swagiga mobil...

Min swagiga mobil ha misst swaget... eller ah, touchen med andra ord. Så idag har jag gått med en ständig klump i magen om att mina vänner kanske vill mig något som jag inte kan se. Men hold on, be strong, jag funderar på att ta upp den kära gamla knapp-nokian snart igen. Oändligt med batteri och snake... allt man önskar sig? 
 
Men idag tillbringas alla mina tankar till oss underbara, swagiga personer som satsar på singellivet! (Linnea... Du är inte underbar) Känslan av att bara bry sig om sig själv och satsa helhjärtat på sporten jag lever för. För mina framtids planer ser i nuläget ut såhär...
 
Dagen jag fyller 18 år (fortfarande singel) ska jag köpa en lott och vinna 234 miljoner på. Med dem ska jag plocka med mig Elof (observera inte Linnea för hon är inte underbar) och flytta till Irak och bosätta oss där. Där kommer vi ha oändligt med sand till vår fina ridanläggning som ska bestå till mestadels av fina sandiga hagar till våra hungriga fjordingar. Elof kommer att träna och tävla framgångsrikt i kameltrav och även vara med i Iraks-fjordlandslag. Jag för den delen kommer studera vidare och upptäcka "Frisen". Fjordingen som är korsat med grisen, som senare visar sig vara en utomordentlig fint och uppskattat husdjur.
 
Men tyvärr så trivds inte jag och Elof som ensamvargar i öknen, så vi drar vidare tillbaka till Sverige där Linnea nu är gift med 23 barn. Det hela kommer sluta med att Elof är singel livet ut och jag lever med mina frisar. Men poängen är att jag och Elof hade kul, det hade inte Linnea för hon var inte singel...
 
Det mest ologiska inlägget på länge men jag så ett par som var ute och gick i förmiddags och då tänkte jag.. "Shit, den bruden ser ut att ha sålt smöret, men tappat swaget.." Hon såg så olycklig ut och jag vill inte sluta som henne..
 
 
 
Postat av: Ida ert största fan

Ni är så coola!! Så snygga !!! Ni kommer bli de bästa singlarna i Irak ever!! (Förutom Linnea som skall få 23 bingo barn).

Kan ni inte ha en frågestund ?:D

Svar: Haha Ida! Så goo!
Så snart bloggen växt lite mer och kommit igång kör vi en swagig frågestund!

// Swagrider 3
swagriders.blogg.se

2013-02-14, 19:21:35 -

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: