Nämen ojoj...

Kolla vilken swagbrud som hittade datorn?! Numero #1 såklart! Min uppdatering har ju varit på topp har ni ju märkt och här är mina förklaringar varför! 
  • Internet är bättre än bäst! Speciellt när 7 st är uppkopplade samtidigt!
  • Min praktikplats har internet! Wiho!!!!
  • Jag har gått om inspiration och saknar inte mina kollegor!
  • Det är 36 grader utomhus och man slipper brodda varje dag!

 

Ni kan nog trycka in ett "inte" i varje förklaring så förstår ni kanske liiiiite bättre. 

Jag saknar mina IQ-befriade swagbrudar så det nästan (observera nästan) gör ont. När jag vaknar, tänker jag på Linnea som kanske har huvudvärk.. Och när jag äter godis, vet jag att Elof någonstans i Bohuslän törstar efter min godisfulla Prada-väska. Men det värsta av allt är när jag kommer hem från stallet med torra händer... Då vet jag att Linnea inte får sitt dagliga behov av glitter-creme...

 

Svar på tal till Emila som undrar vad swag betyder! (stackars flicka utan barndom....!)

Swag:  När det används i låtar, som ex. "Hop up of the bed turn my swag on", swag betyder då hur en person presenterar sig själv. Det betyder typ hur en person är, liksom ''cool''.

Förr betydde det "Secretly We Are Gay". Det användes för att reklamera homosexuella fester mm. 

Det används idag av folk som anser sig vara somsagt coola och tror att det är en ursäkt för idioti. Ungefär såsom  YOLO "You Only Live Once" förknippas den med en "slapp" livsstil där man inte ska oroa sig och bara festa och vara i regel oansvarig.

Hoppas jag gjort lite fler personer kloka idag!

 

 

 

 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: