no timee..

förlåt, känner mig riktigt jävla kass! Men har verkligen fullt upp hela tiden..
 
Vaknade vid halv 9, år frukost, åkte ner till stallet och tog ut hästarna och red Linnea efter de. Åkte sedan till Assleröd och gjorde ordning för min finaste Sess. Red henne sedan och tog några språng, hon var duktig, och överlycklig! Sedan klockan ett började de mysdag i stallet som pågick fram till 17.00 då började första lektionen. Efter lektionen var de tävlingsmöte, och efter mötet gick jag in och red Akleja i ridhuset.Gick bra de med, hon va duktig hon också. Sen åkte vi hem till stallet och fixa lite i stallet och drog sedan hem till huset. När jag kom hem åkte vi direkt ner till gården igen, för pappa skulle laga något.. Och under tiden så övningskörde jag på grusvägen,
starta i uppförsbacke osv, ahhah jag vet att jag är helt jävla cp.. men vafan, I´m a swagrider!!!
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
saknar min Bond bruud.. :(
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: