Nummer tre tillbaka!

 
Swagrider nummer tre är tillbaka. 
Mycket har hänt på bara två dagar och beslut har tagits.
 
Om man ska leta fram det positiva som händer för mig under veckan så blir det hoppträning för Anna Emanuelsson både fredag och lördag. På fredag blir det TRE hästar som jag ska träna, ja detta kan ju bli spännande!
Som sagt så har jag två veckor kvar på min praktik, och jag älskar detta som jag gör. Eftersom jag är hos min tränare och hon känner mig sedan jag började rida så har vi en kanonbra relationsstatus till varandra och det gör ju att allt blir så mycket roligare! 
Men lätt att jag skulle bytit ut mina tre gymnasieår till där jag praktiserar!
 
 
Idag hade vi en händelserik dag på praktiken! Eftersom jag hjälper min tränare/handledare att rida hennes unghästar så skulle jag börja rida Impala (4år, storhäst). Dock så krävde jag lite för mycket utav honom i skritten så han blev sur på mig, sparkade upp rumpan så jag flög som en vante upp i sadeln och gjorde en swagig faceplant mot hans nacke och spräckte läppen. Japp, så kan de ju gå, hehehehehe....
Fin-just-nu-bild
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: