Om grisar kunde flyga

 
 
 
 Alla tre swagriders hade sökt till ett gymnasium där normala elever utan hästsvans och illaluktande bondekläder pluggade. Samtidigt som vi bytt gymnasium hade Elof och Sassa dragit iväg till sitt efterlängtade Irak som de snackar så mycket om och börjat tävla svår dressyr och svår hoppning med deras kameler. Medans jag och min flygande gris stannar kvar här i Sverige skulle jag flyttat ihop med min pojkvän och skaffat oss 23 bingobarn som bloggens största fan tycker vi borde göra. 
 
När jag ändå håller på att vända ut och in på allting kan jag också påminna er om att jag skulle börjat rida bak och fram i sadeln på min swag till ponny (gris får det väl bli nu då?). Vi hade kvalat Grand Prix Dressyr jag och lilla grisen. Där hade vi även mött Amanda med sin kamel Elof och Jasmine med sin kamel Sassa.
Till sist så kan jag också säga att Amanda aka Elof swagrider numero dos hade dränkt sig själv i läxor och plugg och att Jasmine aka Sassa numero uno hade slutat umgås med sina killar, slutat rida och sålt hennes D-ponny som inte kan göra skänkelvikningar.
 
 
Men kom ihåg en sak!! 
Detta sker bara om grisar kunde flyga..
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: