Onsdag eftermiddag

 
Vilken aktiv förmiddag det har varit för mig.
Red min swagponny och mockade därefter han box. Jag kom hem vid 12 snåret och det första jag gjorde va att sätta mig på cykeln i tio minuter. Jag trotsade min hunger och gjorde även styrkeövningar. Idag har jag träningsvärk uppe vid axlarna så det fick bli ben och mage idag. 
 
Efter jag besökt duschen gjorde jag en smarrig lunch beståene utav en paj med majs och ost, ett knäckebröd och ett glas juice. Det är verkligen skillnad på min mat nu och förr. Jag brukade göra två mackor som lunch, vilket resulterade i en hungrig swagrider efter två timmar. Denna lunchen jag gjorde idag kommer förhoppningsvis hålla mig mätt tills halv sex. 
Känner mig dessutom fräsch och duktig när jag nu börjat träna och äta ordentligt, så jag hoppas det håller i sig.
 
Nu fixar jag i ordning mitt rum samt migsjälv innan min fina kille kommer.
Här nedan bjuder jag på äkta färska osminkade samt sminkade bilder. Kram!
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: