Provridningen!

Vill ni veta hur provridningen gick? Vare sig du vill eller inte så berättar jag nu, min uppfattning och vad jag tyckte. Jag vet ju att man inte ska tycka till för att respektera ägarna (och för att storbloggarna gör så) men nu skiter jag i det.
 
Jag fick chansen att provrida en högt rankad dressyrponny som tävlat upp till nationella klasser. Ägaren är inne på sitt sista år med henne och tyckte att jag skulle testa denna guldponny. Dock var hon inte som jag trodde.. Hon var så himla lätt att flytta i öppnor, slutor och skänkelvikningarna, men glömde gärna baken i längningarna så man fick vara kvick med skänkeln. Ser nu på filmerna i efterhand att min sitts inte är godkänd men lev med de... Hon var guda söt och grymtade som en gris när hon ansträngde sig.
 
 
 
Tack bästaste lillasyster som lånade ut sin B-ponny till mig idag! ;)
 
Postat av: Anna

Vad fin ponny, duktig du är förresten! :D

2013-02-11, 21:26:26 - URL: http://www.annajohanssons.se
Postat av: Agnes

Gud så fin! :D

2013-02-12, 20:03:00 - URL: http://agnesahlgren.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: