Sista praktikdagen för veckan

 
Då var min första vecka gjord på min praktik. 
Idag "hoppade" jag fyraåringen Impala och hängde även på lilla Ulf. Målet är att inom tre veckor skall jag kunna rida Ulf i alla gångarter för att därefter kunna fortsätta rida honom in emellan när jag har tid. Han är en mycket speciell B-ponny som har svårt att ge sin tillit till andra människor. Men känns som han börjar vänja sig vid mig som person och min röst. 
 
En bild på Ulf som min mamma tog samma år (2009) som han kom till världen. Han heter egentligen Easter men kallas Ulf.
 
Efter min prakik åkte jag med min handledare till Hot Shot, storhästen jag rider som inte ägs utav mig. 
Red ut henne tillsammas med en annan tjej. Gick superbra, avslutade med lite trimm i paddocken i skritt och trav.
Gillar denna goa hästen mer för varje gång jag umgås med henne. 
En toppen juniorhäst!
 
 
Sist men inte minst fick min älskade swagponny en liten runda ut i snön.
Klättrade i en backe och därefter skrittade en sväng.
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: