Ska man träna får man äta rätt

 
Japp! Min kväll blir en lugn myskväll för mig själv. Lite egentid är superviktigt!
Satte på Top Model på datan nu och har kosat ner mig i min pojkväns tröja och lite kvällsmat bestående utav frukt och grönt té.
Min fina pojkvän kommer till mig i morgon efter 2 veckors avstånd från varandra. (När Elof läser detta kommer hon få damp på mig)
 
 
Min klocka ringer 08.30 i morgon för att jag skall hinna vakna i tid och göra en ordentlig frukost innan jag åker till stallet för att ta ut två hästar och rida min egna swagponny. Därefter åker jag hem och tränar på cyklen samt några styrkeövningar. Sen får jag se vad dagen har att erbjuda innan min kille kommer!
 
Godnatt vänner!

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: