SWAG aka fitnesskropp

 
Herrejösses vilken trög dag på bloggen idag. Undrar vart mina bloggkollegor egentligen hamnat? I och med att vi har lov kan vi inte sitta i skolan och smida bloggideer ihop på lektionerna ihop med godis som vi gör fem dagar i veckan annars. Just nu har jag ingen koll alls vad mina swagriders gör. 
Jag och en kompis utanför bloggen har kommit igång med värsta träningen. Jag måste nu söga adjö till godisen swagrider 1 ioch 2 som vi proppar i oss på lektionerna. Nu har jag kommit igång med styrketräning samt cardio hemma. Så nu har fitness Linnea kommit fram igen vilket jag hoppas stannar kvar hos mig. 
Jag hörde en fågel som viskade i mitt öra att sommaren i år kommer bjuda på mycket sol och varma dagar så en ny bikini måste beställas (samt en snygg kropp). 
SWAG IS THE NEW SKINNY
 
Imorgon är det upp klockan 08.30 för att starta dagen med träning. Därefter en bra frukost och en tur på min swagponny. 
Jag hoppasn i får en lika bra tisdag som jag.
Kramar!
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: