Swagrider #3

 
Tänkte dra upp en lagom presentation om swagrider nummer 3, Linnea!
 
Jag heter då Linnea som alla redan förstått. Jag fyller 17 år till hösten och går mitt första år på gymnasie. 
Jag har en fin D-ponny som jag ägt i över 2 år, Shafts Del Boy heter han och kommer från Irland.
 
När jag inte är i stallet och tränar med min swag till ponny så tävlar vi också en del. Upp till Medelsvår B hoppning har vi startat. Dock så är han inte den ponnyn som är en fjäder utan behöver mycket hjälp från min sida så med två nedslag är vårat bästa resultat på just MSVB höjd.
 
 
Utöver mitt intresse så tillbringar jag mitt liv i mina älskade läxböcker. Jag är en brud som har koll på mina läxor och pluggar näst intill varje dag. Till skillnad från mina älskade bloggkollegor som alltid frågar mig vad vi har för läxor..
Jag har även en underbar pojkvän som min tid går åt till. 
 
Har ni frågor om mig eller om min fina swagponny så får ni inte vara blyga att fråga! Kommentarsfältet kommer alltid stå öppet för våra trogna läsare!
Kramis 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: