Tolfte Februari Tvåtusentretton

 
Godmorgon allesammans. 
Hur mår ni en snöig dag som denna?
Jag vaknade upp med en snuvig näsa, precis som de 6 senaste dagarna.
Men jag klagar inte för de eftersom jag har/hade sovmorgon idag. Min, Elof & Sassas praktik började igår som vi kommer ha i tre veckor framöver. Idag börjar jag 15.30 på min praktik så lite saker ska jag väl få gjort innan dess.
Min swagponny skall få gå lektion idag vid 18.30, självklart med mig på ryggen. Därefter slutar jag min praktik och kommer hem till datan igen.
 
Elof Thure Sassa
 
Imorgon blir det mycket unghästar för mig på min praktik. En fyraåring skall ridas och jag skall även hänga på en liten treång. Igår red jag en femåring på praktiken, en liten B-ponny vid namn Uno. 
I alla fall så kommer jag försöka göra några tidsinställda under dagen.
 
Hoppas ni får en fin Tisdag alla goa läsare!
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: