True shit!

Tanken slog mig igår kväll att jag inte kommer träffa mina kollegor på swagriders på 4 veckor (om vi inte ska börja umgås på fritiden, vilket jag inte hoppas på). Så om jag skulle ta och beskriva dem, utifrån min egna uppfattning, kan jag inte få någon utskällning av dem på 4 veckor. Smart va?
 
Amanda Elofsson: Elof, ÄloooooF, skapar-kaoset-på-festerna eller bara Amanda om man vill säga de, är en kaxig liten brud. Ingen får trycka ner henne för då bryter helevtet löst. Hon har ständigt humörsvägningar och det finns alltid något att klaga på. "Det är kallt", "Har ont i huvudet", "Vad är de för fel på dig?" och framförallt "Neeeeeej, inte matte". Man kan ju säga såhär när de gäller hennes matteskills, hon är inte den vassaste kniven i lådan... En typisk måndagsreplik för henne är "Fan, du skulle var med i helgen... KAOS"...
 
Linnea Thuresson: Mähä, Einstein och Thure är namnen hon lyssnar på. Hon är en flummig brud från bohusläns norra skogar. Hon har en ponny med ett namn jag inte kan utala och en storhäst som hon rider ibland som jag trodde var en valack, men de visade sig vara fel. Hon är en pluggis som gör allt 3 dagar innan vi fått uppgiften typ, för så fort jag och Elof stressar sista dagen så säger hon alltid... "Jag lämnade in den förra veckan"... Hon är den typen som kan sitta och rota igenom min väska och sedan fråga vart jag har gömt godiset...
 
Man kan beskriva dem med ett ord.. swag....
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: