Vad hände där?

Vi fick ju hem våra fina unghingstar i lördags och tänkte göra en snabb presentation av dem..
 
Sirocco: Världens tåkigaste namn, så typisk ridskolenamn... Suck, men har ser helt underbart swagig och söt ut! Den blir mellan 128-138cm och blir min systers...Hon kallar han Rocky men jag säger Zickan.... Mums, denhär kommer hon lyckas med!
 
Helge: Vad hände där? Vi trodde han kallades för Helge men han heter bara Helge.. En liten ful ankunge för tillfället, men växer nog till sig snart, förhoppningsvis... Han blir mellan 143-153cm och blir mitt swagiga projekt!
 
Siroccos pappa:
Stoak Tuscany
Siroccos morfar:
Simberg Hobnob
Sirocco, sötare än socker:
 
 
Helges pappa:
Nebo Red Dragon
Helges mamma:
Tyngwndwn Heidi (tänker inte utala dedär...)
Helge:
Men what?! Vad hände där, liten älg typ... Hehe men jag tror på han! Gången har han ju i allafall...
Postat av: Linn

Gud vad härlig header! :D
Hur har din helg varit? :D

2013-02-11, 07:54:05 - URL: http://linnhagstedt.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: