bästa Jasmine!

....DIGGI DIGGI DIGGI DING DING DING HÄR GLIDER KINGEN IN!
 
Tack min älskade swagrider <3 du är så duktiga sååå.. Aklejas box kommer bli så fin på SM et, puss!
Och tack för du var diskret med mitt nummer :*
 
Idag har Akleja fått gått en promenad, det var så himla skönt väder. Älskade sommar! Stina, hennes ponny är det som är Bucky som jag har på utbildning/tillridning ett par dagar i veckan, red lektion på Prinsessan. Det gick verkligen kanon bra, duktiga unge! Longerade även Rubina, hon var ganska seg men det gick allt bra ändå. Han även med förut att tvätta transporten, as snygg blev den :) Började småpacka tävlingsskåpet också, herregud vad mycket grejer som ska med... Nu är jag inne på 3 tvättmaskinen med lindor, paddar & schabrak.. (Jag vet att du älskar alla hästhår i tvättmaskinen pappa, love you 2!)
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: