HEEEEEEEEEJ :D

såååå längesen det var nu.. :( Men nu är jag förhoppningsvis back in business ;)
 
Mycket har hänt sedan sist.. Jag har i helgen varit med mina älskade vänner, vi har haft super kul! Men nu är det tillbaka till vardagen och sista finslipningen inför fjord SM:et på torsdag-söndag. I helgen hann jag även med 2 träningar med Akleja, en hopp och en dressyr. Båda tränarna tyckte hon nu är SÅ fin, det tycker verkligen jag också, så det bådar ju lite gott inför helgen ;) Nej, men hon är verkligen superduktig nu. Idag ska hon bara skrittas ut, sen imorrn ska jag träna lite bruksridning och skrittas ut och onsdag ett litet dressyrpass och checka av det sista innan Torsdag då vi tar vårt pick och pack o åker 7 timmar bort för 4 dagars tävling, fest, vänner och massa hästaaar :)
 
 
Idag ska jag försöka tvätta hela transporten, även ta med lindor och lite små saker hem som ska tvättas. Börja checka av hemma det som ska med och fixa ordning alla saker och så. För på imorrn ska 6 hästar ridas, samma på Onsdag. Utöver det ska jag hinna åka till Munkedal (TILL SWAGRIDER#1!!!!!!!!!!!!!!!!) & Smögen för att hämta hem lite saker som ska med till Sm:et. Allt ska packas (och putsas) för både hästen och mig och massa mer saker ska vara klara! Jag ska försöka dela upp det på dessa 3 dagar, så jag inte står där Onsdag natt och fixar ordning allt ;) Vi åker tidigt på torsdag morgon så det finns inte en chans att hinna med något då..
 
 
Nu ska jag gå och sminka mig innan jag ska slänga i mig lite mat, skriva ut startlistor och sedan gå ut till stallet för att sladda paddocken och sedan göra dagens sysslor.
 
Ha de gott, puss & Kram!
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: