blandat!

 
 
Hejsan!
 
Hoppas midsommar helgen vart bra. Jag har iaf spenderat den med folk hag älskar och de har varit sjukt kul. Dock kunde ju vädret blivit bättre..
 
Igår hade jag träning för lilla Stina, det gick bra! Efter det hoppade jag lilla Prinsessan, överladdad häst som hoppade hus.. Men det gick helt okej ändå. Idag har jag vart ute och ridit med hela gänget, 4 hästar traskade runt  en dryg timma- mys! Red även Prinsessan på ett peewee bett och det gick bra till en början och bättre i slutet, så får prova att hoppa på det också och se hur det fungerar. Det är ju i hoppningen vårt problem ligger. Är det någon av er som ridit/rider på det bettet? Hur tycker ni det fungerar?
Det börjar även närma sig SM:et för mig och Akleja, vi ligger i hårdträning! Igår red vi ut, idag ska det tränas bruksridning och imorrn är det dressyrträning och senare i veckan hoppträning. # veckor kvar ju, det börjar närma sig...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: