Bra uppdatering här..

 
5 dagar sedan JAG bloggade sist, hur många dagar var det sedan som Jasmine och Amanda bloggade?
Dags att ge dem en var sin pisk i rumpan alltså!!!!
 
Lite allvar nu då. 
Veckan som har gått har varit hektisk för min del. 
Var ute på äventyr i Onsdags och rök ända ner till Skåne med mamma för att tillbringa ca 2 timmar där.
Men det var 2 timmar som kommer förändra min framtid, inom kort dessutom!
Håller allt för mig själv, innan jag släpper en fet bomb.
Kan säga som såhär att jag är väldigt lycklig och full med glädje hela jag.
 
På tisdag slutar jag mitt första gymnasieår, helt sjukt att det  går så vansinnigt fort. 
Till hösten går jag in mitt andra gymnasieår med mer plugg och mer erfarenheter, spännande.
Men innan det, ska jag ha en fantastisk sommar med jobb, hästar, tävlingar, meetings, festande och umgås med mina bästa vänner ♥
 
Här får ni två just-nu-bilder på mig bara för jag suger på att uppdatera!
Kram Linnea
 
osså en gammal bild..

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: