Diamant *2008 stamtavla

 
Diamant * 2008 även kallad "Manne" 
Holländskt Halvblod, KWPN 
 
 
Kollar in Diamants stamtavla nu och den ser ut såhär!
 
Diamant
 
E. Eurocommerce Vaillant U. Nimmerdor (Om jag inte förstod fel???)

EE. For Pleasure EU. Inella 
 
Därefter har jag en jäkla massa namn på hans gammelfarfar, gammelfarmor osv. 
 
 
Här ovan har vi Diamants pappa - Eurocommerce som har meriter så det skriker om det. Född 2002, 172cm (tror jag det stod). 
 
 
For Pleasure, Diamant farfar. Född 1986 (tror jag). Denna skönhet har tävlats utav Marcus Ehning och har väl vunnit allt som går att vinna. KAPACITET
 
 
Nimmerdor, Diamants mamma.(?) Också tävlat hoppning med placeringar och vinster. 
 
 
Diamant har en riktigt fin stamtavla, och jag vet att min svarta skönhet kommer bli ruskigt fin. Tänk att jag fått chansen att få en sådan här fin storhäst, som jag själv skall få utbilda och träna och tävla upp för att därefter avgöra SJÄLV om jag vill sälja honom.
 
Åh vad glad jag är! Min vackra Diamant ♥
 
Postat av: Emelie

Nimmerdor är nog inte hans mamma, för det är en jättekänd hopphingst! ;)

Svar: HAHA jag veeet! Jag tog feeeel haha ;)
swagriders.blogg.se

2013-06-07, 11:10:20 -

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: