Fullt upp

 
Igår gjorde Impala sin sista tävling innan han gick på bete.
Resultatet blev 10 fel i första 1meters klassen, men avslutade med den bästa rundan jag ridit på länge. 0 fel i hans fjärde och sista 1meters klass nu innan sommaren. Snacka om perfekt runda. Herregud vad den hästen kommer komma långt i sitt liv, så sjukt cool alltså ♥
 
 
Idag, 8 Juni, har jag varit iväg i Alingsås och hjälpt en tjej med hennes ponny på tävling.
Kom hem för dryga 1 timme, så har inte hunnit göra så mycket.
Men iallafall så har mammi varit och hämtat en sadel som vi skall prova på Diamant på Tisdag. IMORGON HÄMTAR VI HAN! Jääääääääklar vad jag bara vill hoppa upp och rida med en gång. 
Nej, vi är hemma runt kvällen så Diamant får börja ridas på Tisdag. På Måndag skall han få gå ute i hagen och bekanta sig där och jag och mamma ska iväg på kvällen :)
 
TAGGA NY HÄST NUDÅ !
KRAM 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: