Kaos till dag

 
Denna dagen har varit riktigt jobbig. Jag kan inte förstå hur mina bloggkollegor har stått ut med mig idag. Så många meddelanden dom fått av mig och jag bara skapar kaos..
Jag älskar er <3
 
 
Nej men allvarligt, vilket kaos till dag. Jag förstår inte hur jag orkar med mig själv.
Hur som helst så tänker jag lägga denna dagen bakom mig, sikta framåt och hoppas på att jag kommer få bättre dagar framöver. 

Idag har jag även lärt mig att lyssna på mitt inre.
 
Mitt upp i allt kaos spenderades en timma hos min Diamant på kvällen med mamma. 
Han har lärt sig att uppföra sig i stallgången och är på god väg att kunna vara själv i stallet. 
Eller han kan vara själv i stallet, men blir lite lätt orolig då och då.
Hur som haver så kommer det en sadel i början på nästa vecka. Så det blir att rida han varje dag nästa vecka fram till Söndag, då vi åker till Anna. Detta ska bli så roligt!!!
 
 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: