Kicka igång dagen

 
Låt nu dagen kickas igång!
Jag vaknade med massa ny energi och kände verkligen hur jag ville sparka upp ett ben i luften och kicka igång denna dagen.Vädret är inte på vår sida, men så länge det inte regnar är det helt okej.

Så vad sker idag gott folk? 
Nu på förmiddagen skall jag städa i mitt så kallade hästrum där allt till mig och hästen finns. 
Jag har en del ponnysaker kvar som skall säljas. Självklart blir det bloppis här för er som är intresserade. Men först måste jag rensa och eventuellt tvätta lite schabrak, benskydd, bett osv. Troligtvis kommer inget schabrak att säljas, men man vet ju aldrig.  Jag kommer iallafall ha fullt upp nu i några timmar. Så när jag är klar med allt dedär åker jag ut till min älskade häst. Det märks på mig hur glad jag blir när jag får vara ute hos min Diamant. Han strålar glädje hela tiden och är så nyfiken på sitt liv. Vilket leder till att jag själv blir väldigt glad och fylls med lycka ♥
 
Jag hoppas ni får en bra Fredag. Ikväll väntas grillfeeeeest med bästa Elof och min andra bästa vän Natasha och en jäkla massa mer folk. 
Så nu kör vi, e ni taaaaaggggaaadddeeeee?
(varning för störda bilder nedtill)
 
#SLUTAPUTA
 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: