Lördagkväll 2013

 
Godkväll kära läsare.
Min midsommarafton var så himla lyckad. Tillbringade förmiddagen hos min svarta fara och därefter hos min kompis ända till natten.
Dock så tillbringade vi natten på en fest hos en gammal klasskompis till mig, måste säga att det blev riktigt lyckat där. Så himla mysigt och jag var glad och allt var frid och fröjd.
Vaknade imorse och mådde hur bra som helst. Mockade för min Diamant vid 12 och sedan kom mamma och hämtade mig. Pussade på lille pollen innan jag åkte hem och fick även pussar tillbaka, söte ♥
 
Idag har jag knappt gjort något större. Packat alla mina kläder som jag ska ha med mig imorgon, jag åker ju iväg imorgon och kommer hem Torsdag eftermiddag. Mer om detta imorgon!
 
Puss haj 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: