Morr..

Jag är dotter till en perfektionist. Inget får vara osymetriskt eller ologiskt när det publiceras ett inlägg här på bloggen. Men nu är det så att mina bloggkollegor fick bägaren att rinna över. Nu ska jag gå igenom dethär en gång för alla. Detta gäller även alla andra bloggar jag läser. 
 
Regel 1:

Bilder ska vara centrerade (Elof lägger alltid sina till vänster, även "namnskylten") 
 
 
 
Regel 2: 
 
Man ska skriva med en justerad text om man skriver flera rader. Men om man skriver en mening som inte täcker mer än 1,5 rad så ska man centrera den (Linnea centrerar alltid oavsett och lilla Elof vänsterställer alltid). Suck, det ger ett rörigt intryck annars...
 
 
 
Regel 3: 
Jasmine har alltid rätt. En riktig blogg-guru.
 
Om mina bloggkollegor inte följer detta i fortsättningen så kommer jag ändra i kodmallen så det inte går at skriva på några andra sätt.
 
 
 
 
 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: