Nationaldagen

 
Det är väl ändå denna dagen man ska vara ute och festa eller?
Tror ni att jag, swag 3 gör det? Nej! Och det är väl nu man frågar sig varför man håller på med hästar.. Haha skämt åtsido, men tänk vad mycket tid man lägger ner på hästar och får välja bort flera andra roliga saker bara för att man vill sattsa på sitt intresse, det är sjukt..
 
Min dag började med att städa två boxar i stallet. Diamant måste få en större box och grannen till Challes gamla box var himla snäll och kunde byta med oss. Tack ♥
Därefter bar det raka vägen mot Hot Shot för ett ca 30 minuters pass i paddocken. Gjorde en bra uppvärmning i ca 20 minuter i alla gångarter för att sedan sluta med ett litet räcke med galoppbom framför. Hon har inte hoppat på över 2 veckor, och öronen var SPIKRAKA hela tiden, gullehäst ♥
Sedan efter Hot Shot bar det hemåt.
 
 
Imorgon som ni förstår alla swagriders, så åker jag på tävling med lilla bebisen, Impala. 
Nu gör han sin sista tävling innan han går på sommavila. Två 1meters klass skall han starta, jag hoppas han e lite mer koncentrerad denna gång!
 
Kram Linnea
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: