No way, say that again?

 
Ja, ni läser rätt.. Ska hopptävla storhäst för första gången i mitt liv!
 
Och vilket mer namn ser vi? Jo, min älskade Elofs (<3<3<3<3), det är med en skräckblandad förtjusning jag ger mig ut på banan med han. För han har ju en viss tendens att visa alla hur vild och leksugen man kan vara.. Som tur är det ju välkänt folk på framridningen med bland annat Jessika Ung och Johanna Antonsson (+Elof), som vet hur han kan vara.. Jaja, det har kan i alla fall läggas in på min YOLO-lista!
 
Det blir en 90cm CR och en 100cm A:0+A:0... Vet dock inte vad A:0 betyder än men det märker vi!
 
 
Postat av: Jessika

Åh vad kul! :D

2013-06-26, 10:13:24 - URL: http://www.jessikaung.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: