Nya planer!

Om 10år ville jag typ först jobba som beridare i någonstans i detta avlånga land, men nu har jag ändrat mig..
 

Om 10år vill jag bo och jobba i Dubai (ja, du läste rätt). Det hade nog faktiskt varit drömmen i nuläget.. Så himla häftig stad och det hade ju varit coolt att kunna jobba med hästar där! Men jag hade nog inte bott där i mer än max 2år, men erfarenheten i sig hade varit guld värd..
 
 
 
Fakta:
  • Dubai har världens tre högsta hotell: Jumeirah Emirates Towers (309 meter), Burj Al Arab (321 meter) och Rose Tower (333 meter)
  • Dubai har världens högsta byggnad, det 828 meter höga Burj Khalifa
  • Dubai har en av världens största inomhusskidbackar, Ski Dubai i Mall of the Emirates, som är 400 meter lång och 85 meter hög
  • Världens största shoppingcenter!!!

Om mitt liv rullar på som det ska (om inget kille sätter käppar i hjulet) så kommer jag sitta där om 10år och njuta av livet! 
 
 
 
 

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar: